Thailand Here I come. - Reisverslagen van pascale van der linden - WaarBenJij.nu Thailand Here I come. - Reisverslagen van pascale van der linden - WaarBenJij.nu

Thailand Here I come.

Nog een kleine 3 weken en dan mag ik weer!!!
Super veel zin en benieuwd wat mij dit jaar weer gaat brengen.
Eerst relaxen met Caroline op Koh Samet dan door naar Chiang Mai en vandaar nog geen idee....
Maar dat maakt het juist ook zo leuk.
Eerst hier in Nederland nog van alles te doen maar ga mij rustig voorbereiden op de zon zee strand bergen eten de mensen de cultuur.
Ga jullie op de hoogte houden!!!!

Recente Reisverslagen:

06 Januari 2013

Laatste week is begonnen!!!!!!

21 December 2012

1e keer Kamperen..Tevens de Laatste!

21 December 2012

Heb Ik Weer !

13 December 2012

Chiang Mai Chiang Rai PhaYao

02 December 2012

Een dag met mijn lievelings dier De (F)Olfant
pascale

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9680

Voorgaande reizen:

20 November 2012 - 31 December 2012

Thailand Here I come.

Landen bezocht: