Laatste week is begonnen!!!!!! - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van pascale linden - WaarBenJij.nu Laatste week is begonnen!!!!!! - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van pascale linden - WaarBenJij.nu

Laatste week is begonnen!!!!!!

Blijf op de hoogte en volg pascale

06 Januari 2013 | Zuid-Afrika, Den Haag

Goedemorgen,

Mijn laatste week is alweer aangebroken. Wat is het toch snel gegaan.
Inmiddels ben ik alweer een week in Hua hin, heb Chiang Mai 2e kerstdag verlaten voor een 12 uur durende busrit naar Hua Hin.
Heb er niet veel van meegekregen want heb 1e kerstdag spetterend afgesloten met een gezellig fondue met alle vrienden daar.
In Hua hin aangekomen nog 2 dagen met frank doorgebracht voordat hij met Tom naar Koh chang ging. Maar ook hier weer volop hagenaars dus vervelen doe ik niet. Het is hier een stuk warmer.... klaag niet hoor maar best weer even wennen. Oud en Nieuw was hier 1 groot feest en dus rijkelijk meegedaan!
Nu weer wat rustiger aan heerlijk iedere dag op het strand moet mijn kleur natuurlijk bijwerken.
En als je op het strand ligt, genietend van de zon en zee overdenk je je hele vakantie periode nog eens. Wat heb ik weer mooie tempels gezien, schitterende zons ondergangen mogen meemaken. Lieve mensen ontmoet en heerlijk gegeten. Het was weer een gevoel van thuis komen en heb iedere dag genoten van al het moois.
Veel gelachen maar ook momenten van stilte en intens genieten.
Voel mij bevoorrecht om dit alles weer mee te mogen maken en dat ik weer kan terug kijken op een mooie dierbare vakantie.
Dit neemt niemand mij meer af want het is maar zien of het volgend jaar weer mogelijk is. De start op Koh samet helaas zonder Caroline was even wennen. Miste mijn vriendinnetje wel, we hadden dit met zoveel plezier en voorpret uitgekozen, maar helaas loopt het soms niet zoals je zou willen. Chiang Mai...bijna een maand ik vind het daar fantastisch, met de scooter door de bergen de cultuur de mensen die zijn daar naar mijn mening toch het vriendelijkst en meest oprecht. Mijn olifantjes was toch 1 van de mooiste momenten. Maar de toertjes met zn allen blijven in mijn geheugen, net zoals met Ammie 3 dagen het echte thailand. Maar uiteindelijk blijf ik ook een strandmens en Hua hin voor mij perfect.
Al met al een top vakantie weer en wil iedereen bedanken voor alle lieve berichtjes en het meereizen. Ga genieten van de laatste week maar verheug mij ook weer op terug zien van mijn familie en vrienden, want ook al heb ik hier een wereld tijd gehad niks gaat boven thuis!!!!!! fijne zondag allemaal en tot volgende week!!!!!!!!!

  • 06 Januari 2013 - 09:00

    Frank En Tom:

    Ik verheug mij niet op thuis, de winter moet nog komen, hoorde ik bahhhhh
    Zie je de 10 de avonds , vliegen om 1200 va Bali , kus

  • 06 Januari 2013 - 12:18

    Adrie Kwiepje Elgersma:

    He Pasje weet waarover je praat
    Gepubliceerd:
    Laatste update: 6 januari 2013 10:11
    6 januari 2013 12:13
    Deel:
    TW
    FB

    Winterweer lijkt op komst
    ZEIST - Nederland lijkt vanaf het einde van de komende week opnieuw met lage temperaturen te maken te krijgen.

    Foto: ANP
    Vanaf vrijdag is de kans groot dat het in de nachten licht tot matig vriest, meldt weeronline.nl zondag. Overdag blijft de temperatuur nog iets boven het vriespunt.
    De komende dagen verandert er naar verwachting nog weinig aan het weer. Er is weinig wind en het is bewolkt. De temperatuur ligt ruim boven de 0 graden.Vanaf vrijdag waait een koude noordoostenwind en er trekt af en toe een (natte) sneeuwbui over het land, voorspelt weeronline.nl.

  • 06 Januari 2013 - 12:21

    Adrie Kwiepje Elgersma:

    Pasje,

    Ik leef met je mee, het is allemaal herkenbaar.
    En zo'n laatste week is als een haas voorbij.
    Maja en ik wensen je nog een goede tijd.
    Mocht je nog op ons strandje komen doe ze dan de groeten.
    En schaf een hele dikke winterjas aan.


    Maja Adrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

pascale

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 1479
Totaal aantal bezoekers 9681

Voorgaande reizen:

20 November 2012 - 31 December 2012

Thailand Here I come.

Landen bezocht: